Ga direct naar de content
Gemeente Bloemendaal

Administratief medewerker belastingen/heffen

Solliciteer uiterlijk dinsdag 5 maart
Overveen 32 uur 3.014 - 4.244

Wat ga je als administratief medewerker belastingen/heffen doen?

Als administratief medewerker belastingen verwerk je gegevens voor het opleggen van parkeerbelasting. Daarnaast toets je gegevens aan wet- en regelgeving en bepaal je of iemand een belastingplicht heeft. Je maakt de naheffingsaanslagen op basis van eigen onderzoek en legt jaarlijkse, tussentijdse en incidentele aanslagen op. Bezwaarschriften handel je zelfstandig af. Je voert klantgerichte telefoongesprekken en je verwerkt opdrachten die daaruit voortvloeien. Ook voer je andere administratieve taken uit, zoals het inboeken van bezwaren en werkzaamheden voor team invordering.

In je werk heb je contact met collega’s van andere gemeenten voor het aanleveren van de gegevens. Daarnaast beantwoord je vragen van burgers, bedrijven, deelnemende gemeentes en collega's. Kortom, een afwisselende administratieve functie waarbij je ook veel contact hebt met anderen!

Wie zijn je collega’s?

Gemeentebelastingen Kennemerland Zuid (GBKZ) voert de belastingheffing uit van de gemeenten Bloemendaal, Heemstede en Zandvoort en is ondergebracht in de organisatie van de gemeente Bloemendaal. In totaal werken er 19 collega’s bij GBKZ, waarvan er 6 werken bij team Heffen (inclusief deze vacature). Alle teams werken intensief met elkaar samen.

Collega’s van andere teams ontmoet je onder andere tijdens de lunch en het maandelijkse koffiemoment waarbij de gemeentesecretaris alle medewerkers bijpraat. Daarnaast kun je lid worden van de actieve personeelsvereniging voor leuke uitjes. Jonge ambtenaren hebben daarvoor hun eigen groep ‘Ja!’ opgericht. Zo voel je je snel thuis bij Bloemendaal.

Wie zoeken wij?

Je bent een collega die nauwkeurig werkt, communicatief sterk is en graag in teamverband werkt. Daarnaast beschik je over:

  • Een afgeronde mbo-opleiding in een administratief juridische richting;
  • Relevante werkervaring;
  • Ervaring met het werken met geautomatiseerde systemen;
  • Je werkdagen bepalen we in overleg.

Wat bieden wij?

  • Een leuke functie voor 32 uur per week;
  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar 
  • Een salaris van maximaal €4.244,- (functieschaal 8) bruto per maand op basis van 36 uur per week, afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Het salaris wordt aangevuld met een individueel keuzebudget van 17%. Zo kies je elke maand welk deel je van dit budget, dat onder andere bestaat uit jouw vakantiegeld en eindejaarsuitkering, laat uitbetalen.
  • Andere extra’s, zoals een vitaliteitsbudget van € 185,- bruto per jaar, een tegemoetkoming in de ziektekosten van € 168,- bruto per jaar en korting op je maandelijkse premie;
  • Flexibele werktijden;
  • Ruimte voor ontwikkeling met uitstekende studiefaciliteiten;
  • Hybride werken met een ingerichte thuiswerkplek naast een flexwerkplek op het gemeentehuis en een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag.

Meer weten?

Neem voor meer informatie over deze functie contact op met Victor Portanger. Zijn telefoonnummer is (023) 522 57 31.

Heb je interesse?

Stuur je CV en motivatie uiterlijk 5 maart. Wanneer wij eerder een geschikte kandidaat hebben gevonden, dan sluit de vacature ook eerder. Wacht dus niet te lang met reageren. We kijken uit naar je reactie!

Locatie: Overveen 

Wij gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens. Kijk voor meer informatie op www.bloemendaal.nl/privacy

Delen:

Interesse?

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Victor Portanger van Gemeente Bloemendaal

Blijf op de hoogte van de laatste vacatures bij gemeente Bloemendaal

Staat jouw ideale baan er nog niet tussen? Laat je e-mailadres achter en ontvang de nieuwste vacatures van gemeente Bloemendaal via het job alert.