Ga direct naar de content
Gemeente Bloemendaal

Allround Medewerker Burgerzaken - Burgerlijke Stand

Solliciteer uiterlijk vrijdag 16 mei
plaatsOverveenlooptijd24 uursalaris3.052 - 4.297 vervaldatumNog 12 dagen

Wil jij in aanraking komen met alle aspecten binnen de Burgerlijke Stand? En doe jij dit het liefst in een enthousiast team? Lees dan verder!

Allround Medewerker Burgerzaken - Burgerlijke Stand

24 uur per week

Wat ga je doen als Allround Medewerker Burgerzaken?

In deze afwisselende functie werk je nauw samen met onze specialist van de burgerlijke stand om de registers van de burgerlijke stand te beheren. Jij zorgt voor de voorbereiding én verwerking van belangrijke aktes, zoals huwelijken, overlijdens en echtscheidingen. Ook beoordeel je naturalisatieverzoeken en dient deze correct in. En de kers op de taart: jij bent verantwoordelijk voor de organisatie van huwelijks- en naturalisatieceremonies!

Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor je collega’s van het Service en Telefonisch Informatiecentrum (STIC). Je beoordeelt en bereidt huwelijksdossiers voor, beoordeelt brondocumenten en neemt de Verklaring Onder Ede (VOE) op. Natuurlijk pak je ook alle andere werkzaamheden op die passen bij jouw veelzijdige functie. Ben jij klaar om een waardevolle bijdrage te leveren aan belangrijke levensgebeurtenissen van onze inwoners?

Hoe ziet het team Inwoners en Ondernemers, Burgerzaken eruit?

Bij het Team Inwoners en Ondernemers, Burgerzaken (IOB) werken we met zes enthousiaste collega’s. Hoewel we allemaal onze specifieke kwaliteiten hebben, werken we nauw samen voor onze inwoners en ondernemers. Dat doen we uiteraard samen met de acht collega’s van de fontoffice (team STIC).

Waarom werken bij Bloemendaal?

Samen met ruim 200 collega’s werken wij aan een fijne leefomgeving voor onze 23.000 inwoners. We kennen brede functies met veel zelfstandigheid en vrijheid. Werken bij Bloemendaal is werken binnen een gezellige en collegiale werkomgeving, waar iedereen elkaar kent. We investeren graag in jouw groei. Of het nu gaat om trainingen, workshops of doorstroommogelijkheden, jouw ontwikkeling staat centraal. Ook vinden wij een goede werk/privébalans belangrijk. Daarom bieden wij flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken. Kom jij werken bij onze gemeente als Allround Medewerker Burgerzaken?

Wat zoeken wij?

  • Ervaring met werkzaamheden binnen de burgerlijke stand;
  • Klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden;
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van de burgerlijke stand, minimaal 3 jaar ervaring als Medewerker Burgerzaken.

Wat bieden wij?

  • Een functie voor 24 uur per week;
  • Een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Salaris van minimaal € 3.052,- en maximaal € 4.297,- (schaal 8 o.b.v. 36 u/wk), verder afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Bovenop jouw salaris ontvang je een Individueel Keuze Budget van 17,05% (inclusief 8% vakantiegeld). Elke maand kan jij kiezen hoe je dit budget wilt inzetten. Wil je extra salaris ontvangen, of toch liever extra verlofdagen bij kopen?;
  • Andere extra’s, zoals een vitaliteitsbudget van € 185,- bruto per jaar, een tegemoetkoming in de ziektekosten van € 168,- bruto per jaar en korting op je maandelijkse premie;
  • Een werkgeversbijdrage van 70% in de opbouw van je pensioen via het ABP;
  • Aandacht voor jouw ontwikkeling met uitstekende studiefaciliteiten;
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken met flexibele werktijden. We zorgen voor een ingerichte thuiswerkplek naast een flexwerkplek op het gemeentehuis en een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag;
  • Betaald ouderschapsverlof (13 weken) naast het wettelijk betaald ouderschapsverlof. 

Meer weten?

Neem voor meer informatie contact op met Malou Vink, Teamleider via 14023.

Wil je reageren?

Wat leuk! Met geschikte kandidaten gaan we direct in gesprek. Zodra we met een kandidaat overeenstemming hebben bereikt, sluiten we de vacature. Wacht dus niet lang met reageren. 

Hoe gaat het sollicitatieproces verder?

Als we met je in gesprek gaan, doen wij dat als volgt: je krijgt eerst een gesprek met de selectiecommissie. Vervolgens krijg je een tweede gesprek met de adviescommissie. Zijn we beiden enthousiast? Dan plannen we het arbeidsvoorwaardengesprek in. Worden we het eens?  Dan krijg je de arbeidsovereenkomst digitaal toe gestuurd en vragen wij een VOG voor je aan. 

We kijken uit naar je reactie!

Locatie: Overveen

Wij gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens. Onze privacyverklaring is te vinden via:

de privacyverklaring van Bloemendaal

Delen:

Interesse?

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Malou van Tongeren-Vink van Gemeente Bloemendaal

Gerelateerde vacatures

Blijf op de hoogte van de laatste vacatures bij gemeente Bloemendaal

Staat jouw ideale baan er nog niet tussen? Laat je e-mailadres achter en ontvang de nieuwste vacatures van gemeente Bloemendaal via het job alert.