Ga direct naar de content

Administratief Medewerker Groen & Reiniging

Gemeente Bloemendaal
Solliciteer uiterlijk maandag 18 augustus
plaatsOverveenlooptijd24 uursalaris2.754 - 3.908 vervaldatumNog 27 dagen

Zoek je een afwisselende administratieve functie waarin je jouw vaardigheden verder kunt ontwikkelen? En werk jij het liefst in een hecht team waar jouw administratieve talenten bijdragen aan het beheer van de mooie gemeente Bloemendaal? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Administratief medewerker Groen & Reiniging

24 uur 

Wat ga je doen als Administratief Medewerker Groen & Reiniging?

Als Administratief Medewerker heb je een breed takenpakket. Je houdt je onder andere bezig met:  

  • Het opstellen van verslagen, rapportages en correspondentie voor het team;
  • De verhuur van de sporthal. Je neemt aanvragen in behandeling, stelt standaardcontracten en facturen op en zorgt voor de planning;
  • Het beheren van de administratie van de gemeentelijke eigendommen. Je zorgt voor de facturatie en de coördinatie van de onderhoudswerkzaamheden;
  • Het verstrekken van toegangspasjes voor verzamelcontainers en de slagboom bij het strand.

Verder assisteer en vervang je jouw directe collega die de administratie van de begraafplaats uitvoert. Word jij onze nieuwe collega?

Hoe ziet het team Groen & Reiniging eruit? 

Je maakt onderdeel uit van het team Groen & Reiniging wat bestaat uit 9 collega’s. Binnen ons team werk je samen met collega’s met verschillende functies, van Beleidsadviseurs en Groenbeheerders tot een Strandcoördinator, vakspecialisten Reiniging en de medewerker begraafplaatsadministratie. Je werkt ook nauw samen met de collega’s van het team Vastgoed en onze eigen Buitendienst. We werken in een informele sfeer en hebben korte lijnen met het management en gemeentebestuur.

Waarom werken bij Bloemendaal? 

Samen met 200 collega’s werken wij aan een fijne leefomgeving voor onze 23.000 inwoners. We kennen brede functies met veel zelfstandigheid en vrijheid. Werken bij Bloemendaal is werken binnen een gezellige en collegiale werkomgeving, waar iedereen elkaar kent. We investeren graag in jouw groei. Of het nu gaat om trainingen, workshops of doorstroommogelijkheden, jouw ontwikkeling staat centraal. Hiernaast vinden wij een goede werk/privébalans belangrijk. Daarom bieden wij flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken. Ook kun je lid worden van een actieve personeelsvereniging. Kom jij werken bij onze gemeente als Administratief Medewerker? 

Wat zoeken wij? 

  • Je beschikt over minimaal een mbo-diploma in een relevante richting zoals (bedrijf)administratie, office en managementsupport of een vergelijkbare studie. 
  • Je hebt bij voorkeur beschik je over administratieve werkervaring. 
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief samen te werken.
  • Je kan omgaan met verschillende taken, je hebt oog voor detail en kan goed overweg met verschillende computersystemen.

Wat bieden wij? 

  • Een functie voor 24 uur per week; 
  • Een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband; 
  • Een salaris van maximaal €3.908,- (functieschaal 7) bruto per maand o.b.v. 36 uur per week, afhankelijk van opleiding en ervaring; 
  • Boven op jouw salaris ontvang je een Individueel Keuze Budget van 17,05% (inclusief 8% vakantiegeld). Elke maand kan jij kiezen hoe je dit budget wilt inzetten. Wil je extra salaris ontvangen, of toch liever extra verlofdagen bij kopen? 
  • Andere extra’s, zoals een vitaliteitsbudget van € 185,- bruto per jaar, een tegemoetkoming in de ziektekosten van € 168,- bruto per jaar en korting op je maandelijkse premie; 
  • Een werkgeversbijdrage van 70% in de opbouw van je pensioen via het ABP; 
  • Aandacht voor jouw ontwikkeling met uitstekende studiefaciliteiten; 
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken met flexibele werktijden. We zorgen voor een ingerichte thuiswerkplek naast een flexwerkplek op het gemeentehuis en een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag; 
  • Betaald ouderschapsverlof (13 weken) naast het wettelijk betaald ouderschapsverlof.  

Meer weten? 

Neem voor meer informatie contact op met Joost van Hooft, Domeinmanager Beheer (023) 5225730 of Noor Wouterse, teamleider Beheer openbare ruimte (023) 522 5585. 

Wil je reageren? 

Wat leuk! Met geschikte kandidaten gaan we direct in gesprek. Zodra we met een kandidaat overeenstemming hebben bereikt, sluiten we de vacature. Wacht dus niet lang met reageren. 

Hoe komen wij met elkaar in gesprek?  

Wij nodigen kandidaten uit op gesprek aan de hand van de brief, CV én een online selectietest. De online selectietest is geen lange vragenlijst, maar bestaat uit games zodat het ook leuk is om te doen. De online games brengen jouw cognitieve capaciteiten in beeld. We krijgen hiermee inzicht in hoe jij observeert, denkt, besluit, organiseert en handelt. En dat terwijl jij gewoon aan het gamen bent! De games zijn leuk en uitdagend om te doen, maar ook volledig wetenschappelijk onderbouwd door neurowetenschappers.  

Door middel van deze games kunnen wij het potentieel van onze kandidaten beoordelen. Ook van kandidaten die normaal gesproken misschien minder goed zijn in het doen van games of testjes. Als je reageert op onze vacature met brief en CV ontvang je binnen de reactietermijn nadere uitleg over de games en de link om de games te starten. Je ontvangt altijd een waardevol rapport over jouw breinprofiel. 

Hoe gaat het sollicitatieproces verder? 

Als we met je in gesprek gaan, doen wij dat als volgt: je krijgt eerst een gesprek met de selectiecommissie. Vervolgens krijg je een tweede gesprek met de adviescommissie. Zijn we beiden enthousiast? Dan plannen we het arbeidsvoorwaardengesprek in. Worden we het eens?  Dan krijg je de arbeidsovereenkomst digitaal toegestuurd en vragen wij een VOG voor je aan.  We kijken uit naar je reactie! 

Locatie: Overveen 

Wij gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens. Bekijk onze privacyverklaring.

Delen:

Interesse?

* Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Noor Wouterse van Gemeente Bloemendaal

Blijf op de hoogte van de laatste vacatures bij gemeente Bloemendaal

Staat jouw ideale baan er nog niet tussen? Laat je e-mailadres achter en ontvang de nieuwste vacatures van gemeente Bloemendaal via het job alert.